onsdag 1 oktober 2008

Tisdag!

Soft dag,morgonträning! Var på samtal. Hade inget att "klaga" på denna gång,kändes skumt haha! Man är van gå dit för att ha problem och negativa saker att säga men denna gång var det bara framsteg jag gjort som togs upp. Kändes skönt "prata" om vilka resultat,framsteg jag gör! Det är ljuvligt!!

När jag kom hem från samtalet var svärmor på plats,på gott och ont!Ibland kan hon styra lite väl mkt hemma gode tid. Hon hade lagat mat till oss,kålgryta med kött,skit gott!! Städat,hmmm och styrt med blommor och dylikt. Hon tror tydligen man är barn fortfarande! Man får väl vara tacksam men ibland är det liite väl mkt! Hade set fram emot en timme för mej själv,planerat sätta mig på balkong med en cappuchino eller ngt. Men den friheten rök!!!

På Kvällen pluggade jag lite körkort osv. La mig tidigt,trött!!

Inga kommentarer: