tisdag 29 juli 2008

Protein!


Innan jag åkte på semster så fick jag ju hem paket från Styrkadirekt. Däribland Swebar som är kanon. Smakerna var lakrits, banan-choklad och mintchoklad. De 2 förstnämnda har jag ej smakat förut men de var kanongoda. Jag har beställt protein i olika former både pulver och bars osv och jag kan säga att jag är/var väldigt känslig just för smakerna när jag beställt på andra ställen och. har ofta tyckt det smakat mekaniskt eller att det vart en kemisk eftersmak eller vad man ska säga. Men dessa produkter har det inte vart ngt sånt alls. Faktiskt så var jag förvånad.

Fick hem den senaste Body häromdagen också där det fanns ett uppslag med reklam från Styrkadirekt där det stod: Kan det bli godare eller ngt liknande. Min första tanke var att de kan de fasen ej bli. Jag är väldigt nöjd:-)


Inga kommentarer: