torsdag 31 juli 2008

Zzzzzzzzzzzzzz

Jag är så trött!!!!! Har sovit jätte lite nu flera nätter så idag var ja totalt matt när jag vaknade. Flytten tog på krafterna.Vet ej hur jag ska klara jobba en dag till denna vecka är totalt slut,men det är ju bara imorgon med och fredagar brukar vara lätta:-)

Så mycket skit man samlat på sig! Man har full sjå med att veta vart man ska göra av skiten!!! Hade ändå rensat massa innan men det hjälpte ej det var lite mycket nu tycker jag! Skulle tagit kort på räran kom ja på men för sent nu. igår kväll blev allt klart! är supernöjd! Svärmor har med hjälpt till två dagar och hon gjorde ett jätte jobb, tog hand om alla kläderna vilket inte är lite! Proppfullt men ändå hade hon lyckats få in allt och utnyttjat varje vrå perfekt. Det hade jag fasen inte klarat eller haft tålamod till. Vissa grejer har man ju bara lagt i en låda eller skåp för o bli av med det. Det får man rensa odentligt efter hand. bara en byrå som fattas i sovrummet till alla underkläder. Ska köpa denna någon dag:






Risken är att den kan vara lite för stor och att det blir ngt trångt är min åsikt men Z säger den kommer passa. Är ofta skeptiskt till hans förslag men det brukar bli bra i slutänden så ja får väl lita på det! Mycket utrymme i den i alla fall om man jämför med de andra högre. Mycket plats behövs!

Vilken lyx och ha både tvättmaskin och diskmaskin. "Provkörde" båda igår och det funkar kanon! Är så nöjd!! Så glad! Så smidigt!

Inga kommentarer: