fredag 28 mars 2008

Gårdagen:

Tränade inte igår....satt länge opch funderade om jag skulle eller inte,tankarna malde. Var hos på samtal hos min kurator igår. Det tog musten ur mig,man pressar fram så mycket på en timme, alla tankar och att man går så pass djupt in i sig själv och tänker. var helt slut hela eftermiddagen sen. Det åär konstigt det kan ge sån inverkan. Tankarna malde på hela dagen och även efter jobbet,känner mig allmänt förvirrad. Vad ska jag göra? Hur vill jag leva? Vad vill jag med mitt liv? Vad håller jag på med? Tjaaa den som lever får se. Ska nog bli ordning på mig också med tiden! Istället fär träning blev de massa onyttigheter som en halv pizza och massa smågodis De får bli nya tag idag istället! De som är så skönt än så länge är att jag inte tappar kontrollen som jag kunde göra förut. Att bara trycka in mat för att döva alla känslor som vill upp till ytan. jag sträcker mig inte så långt. Visst händer det jag tar till mat när jag mår dåligt för att döva,trösta. men inte såna mängder att jag går upp (hoppas jag) Så pass mycket kontroll har jag än så länge i alla fall. Vägrar bli "tjock" igen. Tjockare rättare sagt. Nya tag idag!!!
Min senaste uppfinning som mellanmål eller frukost är osötad kräm med keso i och lite sötningsmedel och mjölk på. Det är kanonsmidigt och kanongott! På två röda går det! Inga många kcalorier i det heller. Ca 100 för en skål. Det kallar ja kalas!!!
Idag blir de lunch med Helena på lunchen och en runda på stan:-) Ska köpa present till Erica också!! Hon ska ha födelsedags fest på lördag! Har några ideér som vad jag ska köpa:-)

Inga kommentarer: