måndag 10 mars 2008

Måndag morgon!!

Helgen har varit katastrof! Ingen träning och dålig mat!! Detta håller inte! Låg på soffa och degade hela dagen igår med syster och a och z. Vi var utslagna Hyrde tre filmer som vi tittade på, alla var bra! Släckte först kl halv ett men var ej så trött när jag vaknade som ja förväntade mig.
Denna vecka planerar jag och hålla igen på maten plus mer förbränning! Hade en rejäl ätardag igår,den påminde mig om "mitt gamla liv" och jag vill inte tillbaka dit. Visst var det gott och så och jag unnade mig det "medvetet", men man kom ju ihåg hur man mådde varje dag innan. Fy! men i morse när jag vaknade kände jag ändå inte att jag gått upp något och jag kände mig grymt motiverad att "sköta" mig. Tog en promenad till jobbet a´ 20min. Idag blir det träning också, längtar!!
Frukost idag blev 2 ägg och en kopp kaffe!:)

Inga kommentarer: