söndag 9 mars 2008

Lördag:

Igår var himla trevligt på after worken med jobbet. Vi var ca 13 personer. Åt lite mat först, pastasallad med kycklingfilé,drack lite vin,lekte lekar osv. Vi sjöng även singstar,var hima kul! jag vann mot cehfen två gånger;-)
Kl 21.30 ca åkte jag vidare hem där det redan var fest. Mina kompisar hade börjat innan. Jag kom mitt i när de börja bli drag. De blev en hel lyckad kväll!
Mindre lyckat när man vaknade med huvudvärk. Syster hade sovit över så hon diskade berget av disk,tack . Ingen höjdare annars. Efter det åkte jag, z, a och a till Mc D och åt. Orkade bara hambugare,tack och lov. Därefter var det vila framför tvn som gällde medans jag tvättade.
Ikväll är jag bjduen på middag hos P. Ska bli himla treligt! Vi har alltid grymt kul när vi umgås. Lite mer vin på platsHar bränt en gjuten skiva också! Ska ta mig ett bad och fixa till mig. Funderar på att ta en promenad dit, behöver röra på mig lite,tar ca 45 min skulle ja tippa på!
På återseende!!


Jag och min partypinlga Erica!

Inga kommentarer: