tisdag 11 mars 2008

Lunch och allmänna tankar

Precis vart och ätit lunch med E och H, himla trevligt. Vi åt kina,snacka massa skit osv. Behövde de känner jag! Känner mig lite hängig idag,bitter hahaha.



Just nu stör jag mej bara på vissa personer,vissa personer som ignorerar mig vid vissa tillfälle,när det är andra närvarande. Personen ska veta allt och ha rätt i allt,lägga sig i allt. Jag orkar inte sånt. Jag vet ju att det är meningslöst lägga energi på och störa sej på sånt men kan ibland inte låta bli. Retar upp mig själv och blir anti helt enkelt. Alla människor är olika jag vet och man kan ej älska alla, men det kan bli väldigt intensivt. Jag försöker alltid säga vad jag tycker och jag försöker aldrig säga ngt bakom någons rygg som jag inte kan säga till personen i fråga i ansiktet,men vissa människor går bara inte att nå. Jag retar upp mig själv omedvetet,kan ej hjälpa det ibland. Jag försöker säga till mig själv att släppa det,varför lägga dyrbar energi på och tänka på det och reta upp sig själv så man till slut är i upplösningstillstånd? Ingen mening med det alls! Känenr mig allmänt bitter! Klarar ej helelr när någon tror att deras lösning är den enda rätta, har skygglappar på och ser bara åt ett håll,sitt eget. Blää,ska rycka upp mej nu!

Inga kommentarer: