måndag 17 mars 2008

Snart hemgång:

Nu ska jag hem om en timme,ska bli såå sköönt! Denna vecka jobbar jag bara må-onsd sen långledig. Ska bli himla skönt få va ledig lite extra:-) Träning efter jobbet sen ska jag och Z nog hyra film till kvällen:-) Åt en fralla för ett tag sen,var rätt hungrig,räckte ej med ett äpple bara så jag fick köpa ngt extra Vet ej vad ja ska göra för att förbättra min "matprestation". tycker jag äter så lite det bara går men ändå händer inte mycket. Ska man behöva väga och räkna allt man stoppar i sig? Vet ej riktigt vad jag ska ta mig till det bara snurrar när det gäller den biten. Många ideér men har ingen riktig kraft och genomföra dem. Behöver ju all mat jag äter ju känner jag i och med att jag tränar så mycket som jag gör just nu. Det får väl bli till och lägga in lite mer fettförbränning! Måste göra ngn förändring iaf känner jag,detta hjälper ju ej. Kanske ej slappna av så mycket på helgen,hålla in lite mer,men tror ej heller det är felet. jag vräker ju nästan aldrig i mig. Godiset jag åt igår kände ja ju "sögs" in i musklerna,de var inget som jag blev spyfärdig eller proppmätt av. De hamna på rätt ställe liksom. Nåja,jag får kämpa vidare,det är ju ej så ja mår skit av hur jag ser ut just nu men tycker bara jag vart stilla hur länge som helst nu!!

Inga kommentarer: