torsdag 27 mars 2008

Gårdagens mat:

Enligt viktklubb ska jag äta 1300 kcal per dag . Motionerar ja får man ju givet äta mer.
Mat: 1285kcal
Motion -443 kcal.
Detta är ju på ett ungefär för det är inte alltid jag väger all mat eller har stenkoll. Villl helt enkelt bara ha lite kontroll på vad det jag äter innehåller,då ja ej gått ner så mycket sista tiden. Vet ju att jag lagt på mig en hel del muskler eftersom ja styrketränar flera dagar i veckan men ändå roligt och taggande att ha lite koll på maten. Nackdelen är att man inbillar sig mer att man är hungrig nu när man känner sig "begränsad". Fick gå och köpa en risifrutti nyss för jag kände mig så hungrig! Å andra sidan har jag ju ej ätit upp mina motions kcal de gör väl man blir mer hungrig också. Ska testa detta sätt några veckor och se vad som händer i alla fall!

Inga kommentarer: