tisdag 11 mars 2008

Träning,matlagning och bakning!!

Har vart trött hela daagen,inte mycket sömn i natt. Gick lite tidigare från jobbet för och hinna med mina planer. Z fyller år imorgon men han är ju som ett litet barn och kan aldrig hålla ut med presenterna Han har redan fått massa köksgrejer som tallrikar,glas,lampor osv. Sen hade jag köpt en parfym,den nya Escada Moon Sparkle för män. Sen ett förstorat foto på oss. Det gav jag idag med och tänkte då är de lika bra att fira alltihop haha. Jag gick och träna efter ja städat upp hemma,ingen vacker syn efter helgen. Blev rygg och axlar:
Latsdrag smalt grepp:
1x2 60kg
1x4 55kg
1x6 50kg
1x8 45kg
1x8 45kg
Rodd i high row maskin (tror den heter så)
1x6 60kg
1x6 60kg
1x6 60kg
1x8 40kg
Rygglyft:
1x8 5kg
1x8 5kg
1x8 5kg
Axellyft bakåt i maskin:
1x8 25kg
1x8 25kg
1x 8 25kg
1x8 20kg
Axellyft bakåt liggande i kryssdragsmaskin:
1x8 10kg
1x8 10kg
1x8 10kg
Efter träning styrde jag md mat,gjorde en köttfärspaj,ett recept jag hitta på nätet,var såå himla gott,här kommer en bild,tyvärr hann vi äta av den innan jag kom på och fota:-(







Därefter gjorde jag matlåda yill imorgon ,panbiff med blomkålsmos!
Efter detta smällde jag till med en tårta, jag som skulle köra hårt denna vecka men jag hade tränat plus de var ju firande av födelsedag
Här kommer en bild a en äten tårta som jag gjort,den första i mitt liv faktiskt! Var väldigt uppskattad! Z:s kompisar kom förbi och drack kaffe också:-)






Ska styra udan lite till här sen blir det nog tv:n nästa!

Inga kommentarer: