måndag 17 mars 2008

Måndag igen!

Var hyfs pigg i morse,en aning "bakis" av allt godis igår,magen kändes ej på topp Gick upp 6.15,var på jobbet kl 7,kanon sköönt! Ta igen lite tid behövs!
Hade ingen hunger i morse, godiset gjorde sitt hahaha.
Fick bli ett knäckebröd med makrill på och en "hemmagjord" kaffelatte. Har med mig till lunch idag gårdagens rester, skinksnitzel,lite kyckling med tomat,lök och lite fetaost! Ska bli gott:-) Ska ta mig en näve sötmandel nu till mellanmål. Blir träning ikväll, funderar på ett benpass Lyckades faktiskt få in 5 styreträningspass förra veckan "Stolt" och lördagen tog jag en morgonpromenad så 6 dagar har jag fått in något i alla fall. Känns stabilt! Kunde gott unna mig godiset igår tycker jag! Har ej festat i helgen ett dugg heller, känns otroligt skönt! Har sparat in massa kcal ju:-)

Inga kommentarer: