onsdag 24 september 2008

Depp!!

Sista dagarna har vart bara depp känns det som. Vart gnällig,trött och off! Det är himla tur man har sina samtal när det är jobbigt för det vänder rätt fort.! Var där igår och efteråt hade jag energi till tusen! Kände att nu jäklar ska jag ej låta mig dras ner i skit! Jag tar själv ansvar för mitt mående,mina måsten och krav!!! Det är bara jag som kan ändra på mig!! Faasen alltså jag blir arg!!! Arg att bli styrd över ibland! Att inre röster (shit hur lät det) tar överhand så jag gör saker jag ej vill göra eller som jag ej planerat! Det duger inte!! Det är dags att göra ngt rejält åt saken! Det är bara jag som kan förändra!! ÅÅhh!! Men som sagt idag känns det super! Igår efter samtalet var en underbar dag!! Kom hem,städade överallt ordentligt. Lagade massa mat, soppa, kyckling och ris och sist pannkakor. Handlade sen lite smått och gott och därefter tog jag mig till gymmet!! Great!! Super bra!!! Faasen vad det har gått bra med träningen nu! Pluggade lite körkort också,det börjar bli bråttom!! Sen kurade jag och Z ihop oss i soffan,åt pannkakor och kollade film på sexan: Phone booth. Ingen trist film! Hela filmen utspelade sig i en telefonautomat hahaha!! Låter skit trist men den var faktiskt bra!!
Handling:
Stu Shepart (Colin Farrell) är en arrogant PR-konsult som ljugit sig till framgång i New York. Hela hans liv förändras när han svarar på ett samtal i en telefonkiosk som han använt när han bedragit sin fru. Nu är han utlämnad till den som ringt (Kiefer Sutherland), en osynlig krypskytt någonstans på hustaken ovanför, som håller honom gisslan med krav på att han ska berätta sanningen för sin fru (Radha Mitchell) och sin flickvän (Katie Holmes). Även om han litar till sin rappa handlingsförmåga och den osannolika hjälpen från en polisman (Forest Whitaker) att komma levandes ur situationen så kommer Stu's liv att förändras för alltid.

Inga kommentarer: