lördag 13 september 2008

Fredag,lördag!

Igår kväll var en lugn hemmakväll för min del. Efter jobbet cyklade jag förbi körskola,hade tänkt göra några test men det hade redan stängt:-( Cyklade och handlade hem massa grönsaker. Kom he,tog en drink:-) Lagade mat, klyftpotatis med charlottenlök i ugn. Till det kyckling med tai krydda och grekisk sallad. Blev verkligen super gott! Sen kom en kompis t Z. De tog några glas. Jag var ej sugen. Kollade film så länge. De gick ut en sväng medans jag bredde ut mig i soffan:-)

Idag har jag ej gjort jättemycket heller. Skönt det! Var med mamsen på maxi och handlade några timmar,skönt komma ut lite! Sen plockade jag lite här hemma ,körde lite tvätt i maskinen. Kollade en film, Batman ngnting. hahhah skit rolig! Gammal film. inte trist haha!! Har lagat mat också, ugnsstekt falurkorv med mos. Det blev tydligen succe sist jag gjorde det så det fick bli igen.


Nu sitter jag här,ska återigen plugga körkort!! Vintern börjar närma sig haha!Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: