fredag 12 september 2008

Härlig morgon!!

Gick upp 5.50 i morse. Halv 7 var jag vid simhallen och mötte Pia. Vi simmade ca 35 minuter. kändes rejält i kroppen då jag tränade rygg igår. efteråt var man som en ny människa. Duschade,bastade en stund. Livsnjutning! Lite spa stämning. Balsam i håret och in i bastun! Njöt av en macka! Vilken härlig start på dagen!! Kom till jobbet pigg som bara den! Så vill man starta varje dag:-) Känner mig glad idag,lite lycklig till och med kanske haha! Känner att sista veckan har jag gjort massa roliga saker och nästa vecka har jag också planerat in flera roliga saker! Det gäller bara att kombinera in det nu med allt plugg och träning. För jag har fasen bestämt mig det ska gå ihop alltihop! Det är så jag trivs. Allt ska funka,man ska inte utesluta ngt. Pluggningen gå faktiskt bra nu! jag hade 61,62 och 59 rätt av 70 på de 3 senaste testerna! Nu händer det lite i alla fall!

Är så glad!! Har så mycket fina människor runt mig just nu kännr jag! Jag trivs så bra! Ta vara på alla du har,visa omtanke och sänd en extra tanke hur lyckligt lottad du egentligen är!!! Ta alla chanser till ny bekantskap! Gör ngt extra för en vän!! Tack alla ni som är äkta!!!!


Inga kommentarer: