lördag 6 september 2008

Torsdagens och framåt.

Var på slottet torsdag kväll! Kanon! De hade lite teater för oss osv, Allt var 1600 tals inspirerat.Vi fick en rundvandring runt slottet osv. Vi fick massa mat,fick äta med bara kniv som man gjorde på den tiden. Massa kött osv. Jättetrevlig kväll. Åkte hem vid 11 tiden.



Fredagen fick man lite mer sovmorgon,fick börja kl 9 alla. Massa och göra eftersom man ej jobbade torsdagen. Det är det jag gillar mest!!

När jag kom hem från jobbet blev jag serverad några drinkar av Z bror! Gjutna!



Lagade lite köttfärspiroger osv.


En kompis t Z kom förbi och de tog några glas. Pia kom också förbi en sväng.

Jag var seg. När alla gått skulle vi kolla en film jag och Z,vi somnade rätt fort båda två haha var ingen ide´! Vi hade hyrt 3 stycken men blev ej av vi kollade. Ställde klockan i morse kl 9 och förflyttade oss till vardagsrummet med täcke och allt och kollade film. Ja somnade när vi var inne på den andra. Segt!
Den jag såg hela av var The Eye i alla fall och den var bra!!

Handling: Sydney Wells (Jessica Alba) är en framgångsrik konsertviolinist, som mirakulöst får synen tillbaka efter en hornhinnetransplantation. Men operationen medför inte bara förmågan att kunna se igen - snart börjar oförklarliga bilder och skrämmande figurer att dyka upp runt henne. Är det en bieffekt eller håller Sidney på att bli sinnesjuk? Själv har hon en egen teori; på något sätt har hennes nya hornhinner öppnat dörren till en värld på andra sidan, en värld som bara hon kan se… ”The Eye” är en gastkramande rysare med superstjärnan Jessica Alba i den hemsökta huvudrollen. Filmen är en remake av den klassiska kultrysaren av Pangbröderna – som verkligen kan konsten att få blodet att frysa till is i ådrorna.
Var senare hos farmor och åt grillat! Lånade några filmer av henne också så ja ska bänka mig senare. Tvättar och har städat nu också. Har kvällen att se fram emot nu!

Inga kommentarer: