måndag 29 september 2008

dålig uppdatering!

Duger knappt!!
Hos Michaela i torsdags var kanon!! Hon bjöd på tacolasange. Gott! Satt och prata massa skit flera timmar tills klockan blev sen och jag var tvungen ta mig hem:-) Tack för en trevlig kväll!!
Vi träffas alldeles för sällan!! När jag kom hem var svärmor hemma och bakade pizza. Jesus Christ!! Alltid ska ngt hinder dyka upp haaha! men tog bara en liiiiten bit ahhaha. Kollade även på White Chicks,klockren film!! Ja smäller av!!

I fredags tränade jag på morgonen igen,att jag lyckats är ett mirakel;-) Men känns så bra! Åt lunch med Ingegerd på stan också. Pizza buffe:-( Var mindre bra för mig men de får duga:-) På kvällen kom syster förbi och Z bror och en kompis till Z. Tog 2 öl och sen var det sängen som gällde. Soft och lugn fredagskväll.

Inga kommentarer: