tisdag 16 september 2008

Söndagen och framåt..

I Söndags hände inte jättemcyket, jag och Erica var på stan,shoppade en tröja till mig och en till Z. Han fick även lite strumpor. Var och år lunch också. Trevligt! Därefter var jag bara hemma och möööööös!! Lagade ärtsoppa haahaa. Ville testa hur man gör och den blev faktiskt bra! Gjorde Ninas röra till veckan också. Den var ju kanongod!!

Fixade matlåda för måndag osv.

Korv med wokade grönsaker i pepparrotssås.
Igår tränade jag innan jobbet, så skönt! Bröst och armar! Erica och jag skulle gått på bio och se Sex and the City filmen men den verkade slutat gå:-( Blev hemgång istället och låg på sofflocket mestadels av kvällen,kollade film osv. Var mysigt! Drack massa te och tände flera ljus. Man får göra det bästa av situationen när det är mörkt och kallt. Jag vägrar låta depressionen ta över mig i år!
I morse lyckades jag ta mig till gymmet också! Grym jag är haha! Körde benpass! Gick skitbra!!!

Inga kommentarer: