onsdag 17 september 2008

Kalas!

Igår slutade jag tidigt,var på samtal,givande som alltid!! Därefter åkte jag till körskolan och pluggade lite. Gick väl si sådär. Duger knappt!! Blev lite deppig. Så fort jag hamnar på annan miljö osv blir jag stressad och svara för fort eller har bråttom. hemma går det super! Det är sjukt!!

Tog en promenad till Maxi och handlade present till lillasyster som fyllde år. Tror hon fyllde 7 eller ngt hahaha. Köpte presentkort på Lindex,målarblock,glitterpärlor som man gör exgan halsband av,spann med tuschpennor. Syster hämtade mig där sen och vi åkte ut till pappa för att fira M. Åt smörgåstårta och vanlig tårta..uuhh!! Tog bara en liiiiten bit tårta och en portion smörgåstårta så de var ett framsteg;-)

När jag kom hem plockade jag lite hemma,hade energi!! Gick sedan och la mig!!

Inga kommentarer: