måndag 22 september 2008

Helgen!

Fredags kväll spenderade jag och Erica hemma hos mig. Gjorde tacos,drack vin och ngn drink. Z var också hemma. Hans bror och en kompis kom. var trevligt men fick i mig lite väl mkt haaha. Slutade med att jag låg på toa och sen var det bara att hiva sig i sängen. Gode tid man är inte van att dricka nuförtiden. Skönt de. Pallar ej med trycket mer hahaaa.

Erica goes bananas! hahahaha

Lördagen började i soffan. Gick upp och förflyttade mig dit. Kollade en film. Erica åkte hem innan,hon sov över. Därefter åkte hon och jag till stan och kika lite. Åt Kina mat:-)
Köpte en vit tjock tröja till mig och en parfym till karln. hans börjar ta slut!
Kvällen var super lugn. Så skönt! Kollade lite på film. Gick till Z mamma en stund och fikade. Söndagens tränade jag på förmiddagen. handlade lite. Lagade tomatsoppa med kyckling i. Super god blev den. Bakade bröd,Ostfrallor. Blev lyckade!

Z mamma och bror kom framåt kvällen. Åt äppelpaj. Styrde upp morgondagens matlådor och sen var det sängläge!!

Inga kommentarer: