måndag 29 september 2008

Söndag!

Var seg! Men ändå ej så farligt! Skönt det. Vi var bjudna till svärmor på middag. Jag slängde ihop en äppelkaka och tog med mig. Vi åt fyllda paprikor,det är ju bara så gott!!La mig och kollade lite film när vi kom hem därifrån men jag var rastlös i kroppen,samtidigt som jag ej hade någon energi. Kände för att baka och styra med saker!! Manisk! Jag tvingade mig själv ut i köket för att få igång energin! Det gick himla bra:-)
Nedan:
Avokadosalsa:-)

Lax med nöttäcke:

Piroger a´la Buba!

Pannbiff:

Äppelmuffins:

Muffins med krossad blockchoklad i:

Svärmor tycker jag är så duktig på att baka så hon frågade om jag kunde baka muffins åt henne att ha i frysen. Visst!! I min finns det noll plats för ngt!
Efter detta la jag upp två par byxor också som var för långa. Är jag inte effektiv ibland?? Glömde lägga till att jag rostade lite sötmandel i ugnen också;-) Plus att jag gjorde ostkaka!!! My God!!

Inga kommentarer: