torsdag 4 september 2008

Tisdag! Onsdag..

Vart dålig på att uppdatera nu!!! Fullt upp! Tisdages eftermiddag kom Michaela förbi med barnen. Fikade lite osv. Jag gjorde ett nytt försök med citronpajen vet ej om de gick sämre eller bättre än förra gången. Hade så bråttom också det gör sitt! Stress hjälper inte! Höll på och testa ett nytt recept på lax samtidigt! Gode tid! I alla fall de var kanontrevligt. Länge sen vi sågs,de blir tyvärr alltför sällan.

Henns barn,söta:-)

Därefter var det körkortsplugg som gällde igen:-(

Igår efter jobbet åkte jag och hämtade ut mina skor från Skopunkten,de var såå snygga!! Skit nöjd! Såg ett par till som var skitsnygga som kommit in nu senare efter ja beställt,men de hade Pia beställt:-) Åkte förbi syster,vi hade ju beställt kläder från Hm ihop. Tog en kopp kaffe. Allt hade ej kommit men lite. De var hyfsat bra grejer allt. Byxor satt åt lite men de var så bra så jag får kämpa mig enr ett kilo så ska de nog sitta perfekt!! Sen körde jag förbi farmot hon hade gjort rotmos som jag hämtade. Fick lite öppel med från trädgården *kliar mig i huvudet*. När jag kom hem då var ja ju tvungen göra en äppelkaka även fast jag var helt slut! Åt mat. Z mamma hade givetvis med lämnat mat till oss så man visste ej vad man skulle äta:-( Allt eller inget. La mig på sofflocket en stund men hade ingen ro där. De kryper i min kropp för jag har så mycket och göra hela tiden, de duger ej.

Strök en kjol till idag då vi ska ha kick off med jobebt på statshotellet osv,sen middag på kvällen.
Sen pluggade jag körkort en timme och därefter låg jag och vred och vände tills ja somnade till slut! zzzzzz

Inga kommentarer: