måndag 1 september 2008

Tom!

Fortfarande helt tom inuti av vetskapen av att det finns människor av sten! Som bara tänker på sig själva konstant och bryr sig inte vem de sårar!! Bryr sig inte om något mer än sig själv och umgänge för dagen,sitt utseende osv. Allt annat kvittar. Det skrämmer mig så!!! Att det kan såra någon hur som helst och inte bry sig!!! Jag kan inte uttrycka vad jag känner inuti, hat är ett starkt ord! Men att bearbeta det man insett har hänt en hela ens liv,det är en chock!!!! Att saker kommer upp til ytan och ett införstående tar vid!!! Man önskar nästan att man aldrig förstått!!! Jag blir rädd när jag hör ngt,när jag hör det kalla och döda i människan! Det ger mig kalla kårar och jag blir rädd för mina tankar hur mörkt man kan gå i sig själv. Eller djupt skulle jag vilja säga! Usch!! Don´t go there!!!

Det värsta är att man ställt upp såååååååå mycket flera gånger när de knipit på alla håll. Vad har jag fått för det???? Pain in the ass!!!

Dessutom att anklaga ngn man blivit till det sämre. Jag kanske bara ser sanningen nu? Men att vissa personer behöver minst lika mycket hjälp det framgår inte, att förnekelse är nummer 1! det lever vissa på,så mår det bättre!! Men att komma och säga eller skriva jag älskar dig,det är de dummaste jag hört på evigheter. En extrem konstig variant isf!! Gör mig illamående!!!! Jävla bra sätt och visa det på!!!

Inga kommentarer: