torsdag 7 augusti 2008

.....................

Har inte hänt så jättemycket! Jag och Erica tog en cykeltur t Maxi i tisdags,handlade alldeles för mycket som vanligt! Tog en hamburgare utanför Mc D på hemvägen. lagom till hemfärd öste regnet ner så väl hemkommen var man hur blöt som helst. Rann om jackan,skorna var blöta. Innaför jackan hade de runnit också,gode haahah! Kom hem vid 22 tiden. Ställde mig och lagade chili con carne till matlådan dagen efter plus middag så det räcker till Z och brorsan! Därefter var de sovdags!

Igår försov jag mej. Vaknade halv 7, skulle ha körlektion kl 7 så de var bara raka vägen ut. Cyklade i 150 haaha,kom ngn minut för sent. Hade dubbel lektion. Gick rätt bra:-) Måste ta mig i kragen och plugga teorin nu med snabba ryck. man får låsa in sig en månad och vråål plugga! Uschaa de man fasar för mest. men nu när skit vädret kommer blir man påmind om hur skönt det skulle vara att ha körkort!

Efter jobbet åkte jag hem en stund sen åkte jag och Z och Aleks till farmor och fikade. Hennes karl hade fyllt åt. Det var himla trevligt. farmor är grym! Aleks ( z bror) pratar ju ej svenska utan de får bli engelska i det fallet. Farmor kan engelska, skit cool när hon pratar! Hon har ju vart tillsammans med en spanjor vid yngre dagar så ibland hoppar ett spanskt ord ur också, hahaah smäller av!

Efter farmor hade jag lite egen tid hemma i soffan! Z och A åkte till en kompis ett tag,så skönt vara själv!! Jag kollade på förlossningskliniken och därefter riskfyllda förlossningar på Tv4 Fakta. Vilka drama!! Intressant!! Därefter var de sängen med snabba ryck! Somna nog på 5 minuter!

Inga kommentarer: