söndag 24 augusti 2008

Lördag!

Ställde klockan för att komma upp i tid så man får lite gjort haha. Tog en morgonpromenad på 45 minuter i skogen,så himla skönt!! Det gjorde min dag!! Därefter gjorde jag en ordentlig brunch till mig sjölv bestådene av äggsmörgås, grahamspannkakor med blåbär och en kopp te. Gott! Pannkakorna var inte jättegoda men nytiga i allafall haha.Med lite osötad sylt vid sidan av så blev det bättre:-)
För att inte glömma den dagliga vitamindosen:

Vitaminbrus och fiskolja.

Var en sväng på ikea och citygross efter detta. Med mamsen!! Hittade rätt mkt skit och bra aha, Köpte handkräm,borste t ryggen,badsalt på ikea haha. Köpte grejer till balkongen som ja velat inreda ett tag. Ett litet vitt bord, en vit hylla,några växter,kuddar till plastsoffan vi har där.Sen köpte jag lite burkar till köket, en burk att ha allt te i, grejer til gardinstånd, hängare för ytterkläder, en pall till köket osv osv. Fikade lite där också:-)
Balkongresultatet:

När jag kom hem åkte Z och hans bror och B för att fiska. Svärmor var även på besök så vi fikade en bra stund. Ville ha ett recept av henne på ostfrallor så hon erbjöd sig att baka och visa så vi satte igång och hjälptes åt medan ja skrev ner receptete. Resultatet var super!!

Gjorde även mat till karlarna som kom hem sent. Ugnsstekt falukorv och potatismos:


Pyssladelite i köket osv,la mig framföt tv en stund.Blev trött ganska fort ,klockan var redan mycket så jag hoppa i säng istället:-) Perfekt dag idag!!!!
Mitt tips!! Kör hårt i veckorna med mat och motion och slappna av lite mer på helgerna men försök motionera då också!