söndag 31 augusti 2008

Det vanliga...

Hade lite folk hemma igår kväll,tog ngt glas vin men var ej så sugen så ja la av rätt fort.
Idag har jag ej gjort många knop. Kollat film osv,degat. Söndagsångest!! Jobbigt till max! Trodde den skulle ta kål på mig ett tag! Uttråkad,låg, känt mig rutten till max! Uscha! Inte bliev det bätter av att äta massa godis och skit. Skickade karln till afärren och köpa lite gott sen var ångesten fulländad! Gjorde taco paj som jag åt fast ja ej var speciellt sugen!! Blää!!
Men den blev lyckad iaf!



Gnällde lite hur trist det var och hur uttråkad jag var hemma. Åt lite mer för och dämpa mina sorger!! hahaha. Vid 21 fick jag nog och drog till gymmet! Tack och lov! Tänk vad ett träningspass kan göra med en människa! Körde ben tungt!! Blev illamående och knäsvag som fasen! Det tackar man för! Är nu hemma och har tagit en proteindrink! Kokar ägg till veckan och matlådan är redo. Känner mig mycket bättre nu. Ska göra ett försök med motionscykeln i veckan, ställa ut dne i vardagsrummet och seom jag lyckas trampa lite innan jobbet. Det är inte lika tidskrävande som promenader.


Dagens mat (inget och komma med men ändå)
2 ägg och 1 vita,bröd,tomat.
Tacopaj
Choklad
Godis
Några chips med dip
Pistagenötter
Proteindrink


Blääää!!! Men jag har tränat så bra denna vecka! 4 dagar styrekträning och 1 dag simning! Det är bra!! Dessutom tränat både lördagen och söndagen det är hur bra som helst!!

Inga kommentarer: