måndag 18 augusti 2008

Träning solning och mat...

Efter jobbet lagade jag och Z skinkstek med potatisgratäng. Blev kanongott! Hade peppat mig själv hela dagen att träna ikväll och det lyckades jag med också. Rev av ett kanonpass, rygg och axlar. Därefter lite avslappning i solariet.Finns ingen bättre känsla än att komma hem från gymmet,den är oslagbar!! Gjorde mig en proteingegga efteråt som blev rätt god,proteinpulver,minimjölk och lite kanel ovanpå:-)

Tog även en "shot" L-Carnitin Liquid som är första klassens fettbrännare, stödjer effektivt reduceringen av kroppsfett.
L-Karnitin är en aminosyra som behövs vid kroppens fettförbränningsprocess. När fett skall förbrännas i cellens innersta förbränningsugn (mitokondrien) behövs aminosyran L-karnitin för att ”öppna mitokondriens portar”. Om L-karnitin saknas blir det svårt för kroppen att förbränna fett.

Nu är matlådan för imorgon fixad plus ägg kokade till frukost,kesellan mixad med funlight till mellanmål på jobbet då jag har planer på att ta mej till trafikskolan efter jobbet och göra ett test där. NU är det bara avslappning resten av kvällen som gäller. Så skönt man kan ta ut datorn på balkongen och sitta där det är svalt och skönt, lugnt och tyst!

Z är och fiskar så man får passa på att ta sig lite "egentid". I love it!! Tvättmaskinen går fulla varv i badrummet,regnet duggar utanför. Denna välmående känsla vill jag alltid känna!!! Tänk vad lite träning kan göra för humöret! Testa vetja!!
Ska nu plugga en halvtimme körkort,de duger!!

Inga kommentarer: