onsdag 27 augusti 2008

Körning!!

Hade körlektion i morse. Beklagade mig angående teorin att jag tycker det är svårt!!!! Han försökte pusha mig rejält men faaan va surt de känns! Han sa det är inte bra man har en bil som väntar heller de kan stressa en. usch! Han hade massa övningar man kunde köpa för 100 kr som var samma som han har på sin dator så jag kan öva hemma så det var ju super bra!! Känns ju bättre lära sig hemma ,bättre koncentration då också. Det gav mig lite hopp!

Idag slutar jag 12!! Super! Dessväre är vädret skit och det är ju så typiskt när man väl ska hitta på ngt kul! Duger ej!! Fanskap!!

Gårdagens mat:
Fil med keso, musli, linfrö, psylliumfrö och solrosfrö i.
1 clementin, 10 cashewnötter.
2 pannbiff med grönsaksröra.
0,5 polar extrem med 1 biff på,lite aivar.
Tonfisksås med fullkornspasta.
Proteinpannkaka med skivad banan på.

Inga kommentarer: