onsdag 27 augusti 2008

Dagen som är....



Slutade kl 12,var som tur var uppehåll så jag och Pia gick in till stan,lunchade på Ming, Där har man ej vart på evigheter. Gjuten mat!! Därefter strosa vi i affärer. Trodde ju ja skulle hitta massa grejer eftersom ja vart inställd på det. Vad hittade jag? Knappt ngt!!! En tröja stickad typ mörkgrön med V ringning. Duger! Pia däremot shoppade loss till max och hittade hur mycket som helst. Jag köpte hårfärg till håret också. Vill testa och bli mörk igen,var det mycket förr och trivdes. Klippte mig också man såg ut som en rishög i skallen! Blev bra faktiskt även omd e förbannade lockarna fortfarande finns kvar. man känenr sig alltid som ny efter frisören när de plattar till det:-)


Efter en bra stunds strosande var vi båda helt slut. man pallar ej trycket! Satte oss på Skafferiet och fika. Jag unnade mig en kaffe latte och morotskaka:-)

Åkte hem sen,ivrig att färga håret! Syster kom och hjälpte mig. Resultatet blev mörkt!! Man e vit som ett lakan just nu så det är väl ej skitsnyggt precis nu men med lite färg ska de nog bli bättre! Är nöjd i alla fall!!

En bild på de nygjorda håret. Ser ut som ett spöke utan smink. ska fixa en bättre sen när man fräst till sig:-)

Vi tog en tur till maxi också och handlade. Handlade för mycket som vanligt haha. Erica sa alltid de att du handlar och handlar men skåpen är alltid fulla. Alltid är det ngt jag behöver haha!

Kom hem och åt fisk med potatissallad, hemmagjord. Karln fångade en fisk igår som han tillagat. Imponerande gott!!

(Varför hamnar alla matbilder på fel håll *asg*)
Hann ju ej med att träna dessvärre,klockan rusade iväg!! Får bli imorgon! Måste plugga lite körkort nu av de papper ja köpte idag!!

Inga kommentarer: