måndag 25 augusti 2008

Forts söndag!!

Efter pluggandet så tog jag ett ryck i köket och putsa av köksluckorna osv. Rensade bland mina recept och det tog ett par timmar hahah,inte lite man samlat på sig! Nu har jag någorlunda ordning där! Z och brorsan var och fiska ett par timmar så man fick lite lugn och ro och när de kom tillbaka åt vi middag. Styrde upp matlåda inför imorgon osv sen kollade jag tv en stund. PLuggad elite mer körkort. Pappa ringde och sa han skulle hämta MIN bil imorgon. Ja bara va??? DIN bil sa han!! Han har köpt en till mej:-) SÅ när ja e av m denna skit teori o allt så har ja en bil som väntar!! Det borde fan motivera mej lite till!! En 95 års modell Ford Fiesta,inget avancerat men de duger gott och väl till mig!!! Jag är inte den som är den bara jag kan ta mig. Nybesiktad utan problem och skatt betald ett år,bensinsnål!! Kanoners!!! Nu är de faaan bråttom!!!!!!!!!! Ja vill åka hit och dit m snabba ryck!!!!

Inga kommentarer: