torsdag 7 augusti 2008

Vikt???

Känns som jag gått upp,eller det måste jag ha gjort de ser jag själv. Vägde mej på gymmet och enligt den vågen har jag ej gått upp något alls. Tänkte det kan ej stämma för en del kläder sitter lite tightare även om alla är lagom osv. Så testa jag farmors våg igår efter tårta och allt osv och den stämde med gymmets våg,hmm! Det enda jag kan komma fram till är att jag har tappat musklerna hahah! De väger ju me rän fettet. Har musklerna ersatts med fett så kan de ju stämma. Men det är ju illa isf hahah!!!Trivs inte lika mycket nu när de sitter åt mer på vissa håll. Även om det är max 2 kilo så märks det rejält bara de lilla! Måste bli av med de m snabba ryck! Trivdes perfekt innan semester. Det tillhör väl att unna sig på ledig tid osv mend e svåra nu är att hitta motivationen igen och komma tillbaka t den vikt man hade tidigare! men det ska gå. Det har gått innan!! Slut med soffpotatis stilen! hahaha

Inga kommentarer: