fredag 22 augusti 2008

Ny Produkt?

Har blivit "erbjuden" nya arbetsuppgifter då det behövs resurser i en annan grupp. Känner mig motiverad och testa ngt nytt,rota lite mer,utmana mig själv. Ska testa detta i alla fall men vill ändå ha dörren tillbaka lite öppen ifall det inte var ngt för mig och det tyckte chefen var helt okej. Känns ju skönt! Eftersom man inte vet vad man ger sig in på. Det nya är fiber som jag ska jobba med och det är ju en helt annan produkt men kan bli spännande!!Efter månadsskiftet sätter jag nog igång lite sakta. Chefen tyckte i alla fall att jag hade ambitioner och att det kanske var lite för "lätt" för mig nu det jag gör och att hon tyckte detta nog skulle passa mig. Ibland är det bra med en push från någon som tror på en. Tror att man klarar mer än vad man gör. Ofta är man inrutad i det man håller på med och tänker inte så mycket längre. Detta fick en att tänka till. Klarar jag mer, göra ngt nytt.? Rer jag ut detta? Vad kan det leda till osv osv. ja får bara köra på detta ett tag och se vad som sker. Kan nog vara bra att jag utmanar mig själv för det som är jobbigt! Detär väl det som ger utveckling!

Tyckte det var grymt jobbigt igår faktiskt att gå ut med jobbet osv eftersom det var mest folk jag ej pratar så mycket med så man kände sig lite som en "outsider". Men det är väl precis då man ska göra det!? Jag klarade ju av det. Minnet nu efteråt är ju positivt och stärkande!! Bra jobbat!

Inga kommentarer: