onsdag 27 augusti 2008

Curry???

Måste bara berätt det var fan illa!!
När jag testade det nya receptet på proteinpannkakor i måndags så hade jag läst man kunde ha kanel på så jag tänkte dte lät gott!!! Så jag började hälla på rejält när pannkakorna var färdiga! Problemet var bara att det började lukta curry!!!!!!!!!!! De var ju precis det jag hällt på också!! Fy!! Kanel och curry burken ser likadana ut! Smakde ändå och det var ju ingen höjdare precis hahah! Åt en bit sen gick det inte mer! usch!!
Klantig!

Klantade till det igår med haha, hade fått en "pepparpistol" (egen benämning) hahah av farmor. man skulle hälla i pepper och trycka som med en pistol. Bara att där "mynnigen" är var det inget hål som jag trodde. Jag stod ock sikta mot bänken och tryckte av bara farten men inget hände. Efter ett tag börja de lukta rejält med färsk svartpeppar. När jag tittar lite till ha det kommit ett kilo på golvet hahah! Det var där man tryckte de kom ut, inte vid mynningen haha!! ja e helväck!

Inga kommentarer: