fredag 22 augusti 2008

Mat!

Gårdagens mat:
Äggsmörgås
Halv proteinbar
Fläskilewok med ris
1 halv smörgåsbulle med ost
Grillbuffe
1 liten bit blåbärspaj
1 halv melon med en halv kesella i.

Motion:
Cykla till jobbet ca 13min.
Gick till slottet från jobbet: 15min
Cykla hem från slottet ca 17min
Promenad 20 minuter.

Detta får duga för dagen!!!

Hade tänk ta motionsslingan där jag bor när jag kom hem. precis när jag står med skorna på och musik i öronen ringde de från Ellos. Eller de hade samarbete med Ellos och de erbjöd en försäkring för kvinnor ang ekonomisk hjälp vid bröstcancer och livmoderscancer. Det är ju rätt "vanligt", eller många drabbas! Skulle man få det så får man en ersättning, en engångssumma plus lite andra ersättningar. Jag tecknade fasen en. Man vet aldrig! Fy vilken hemsk tanke. Stackars alla som drabbas!!!


Inga kommentarer: