tisdag 19 augusti 2008

Sluta tidigt!

Idag blir det en kort dag,slutar 20 i 1 ca. Ska på samtal. Ser faktiskt fram emot det,har saknat det också på ett sätt. ja vet ju att jag ska klara mig själv men ändå skönt få komma nu efter ett tag och ta upp det som jag känner att det inte blir förändring på,eller där man halkar dit. Det är ju lätt hänt när man slutar gå i terapi att man tappar bort verktygen man fick där,sättet att tänka osv,för att man slappnar av för mycket. Det är ju ett livsarbete man lärt sig,gäller bara att hålla sig på spåret. Blir nog ingen körskola idag heller då eftersom ja kom på jag ska dit i eftermiddag. Får ta det imorgon då istället. Gjorde ett teoriprov på nätet för skojs skull och hade 47 rätt av 65. Tror godkänt ska vara 52 eller ngt (?) så ja kan ju en del i alla fall. Detta provet gick ju hyfs ändå, bättre än jag trott. Har ju pluggat till och från väldigt länge så de fastnar nog mer långsiktigt då än om man skulle vrålpplugga en månad för att sen glömma. Vill så gärna ha körkortet nuuuuu!!!!!! Har hållt på tillräckligt många år hit och dit. Nu är det min tur att få det haha.

Inga kommentarer: