söndag 24 augusti 2008

Fredagsmys!

Blev lyckat! Gjorde två sorters pizza, en vanlig til karlarna och dinkelpizza till mig och Pia som kom på besök.

Lite stressigt men gick bra, jag är van att ta mig vatten över huvudet haha:-)
Resultatet:

Kan inte få bilen på rätt håll bara!!!
Gjorde Ninas pizzadeg sen gjorde jag egen tomatsås på finkrossade tomater med basilikasmak, hade i 1 burk mild tacosås,pizzakrydda och massa lök, gott! Över hade jag riven ost,skinka,räkor,lök och pizzakrydda. Pizzadegen var godare än vanlig tyckte jag nog för dne var lite mer matig än det vita som bara åker ner och magen blir katastrof.

Till detta hade vi lite hemmagjord pizza sallad och ruccola sallad.
Till efterrätt hade jag gjort en äppelkaka.

Vi drack lite vin och pratade skit. Pias bror bor snett mittemot mig så vi smög på han också haha.Pia ville inte avslöja sig hahaa


En super trevlig kväll! Z kom hem senare med brorsan och en kompis,de hade grillat Satt lite med dem och sen var det sängdags för mig!

Inga kommentarer: