tisdag 5 augusti 2008

På spåret?

Dagen igår gick bra med mat och motion:

Såg ut som följande:
Morgonpromenad 30 min
Gym 30 min
Cykling till och från jobbet ca 20 min.
Motionscykel 20min.

Mat:
1 skiva Lingongrova med 1 ägg och en äggvita,tomat, 1 skiva mortadella.
1 msk rostad sötmandel
Stuvad vitkål,falukorv mager 7%.
1/2 Swebar
Soppa med potatis och kött, pizza sallad, 1 lingongrova.
1 liten tallrik yoghurt naturell, blåbär,1 msk keso, lite havrefras,fullkorn.
2 Finn crisp med lättost, 1 kopp te.

De duger för dagen!!

Idag har jag rejäl träningsvärk, det var väl en chock för kroppen när man ej rört på sig på 3 veckor ca. Men känns skönt! Idag blev det ingen promenad eller morgonträning, regnade och vart surt väder så träningen får bli ikväll istället.Tog en längre frukost istället. Gick upp kl 5:-) Skönt när man e hyfs pigg på morgonen! jag vill gärna vara rejält tidig till jobbet,är så skönt när det är tyst och lugnt en stund innan alla kommer.

Frukost: 1 lingongrova med 1 ägg och 2 vitor. Tomat, 1 kopp kaffe.

Till lunch idag blir det currytonfisk med fullkornspasta och kidneybönor, lite pizza sallad!

Till middag har jag förberett lax och avokadosalsa. Till det blir det kokt potatis.

Inga kommentarer: