fredag 29 augusti 2008

Solig dag!

Idag har vädret vart soligt och skönt! Undra hur många fler såna dagar som kommer innan man får gå i ide!!

Idag efter jobbet har jag vart hos farmor och ätit lite osv,degat på hennes soffa. Sen förflyttade jag mig till min egen;-) Skulle ha en livsnjutarkväll men när ja började på fel varor så kändes de genast vidrigt!!! Jag kunde med gott samvete unna mig lite gott till kvällen men jag mår verkligen skit av det jag åt. Usch och fy! Detta tillstånd duger ej!!!

En fitnesstidning och Toblerone!! Vilken kombination! hahahha!!Skrattretande!! Kollar med ett halvt öga på Röd Drake nu,har sett den innan så jag hänger ej med ngt vidare!! Ska se om det finns ngt vettigt senare!!
Ikväll är det bara jag och Fele hemma!! Skönt.
Fin tavla av min jägare va?


Inga kommentarer: