fredag 15 augusti 2008

Middagar och fester!!!

Igår kväll var mamma och hennes karl hembjudna på middag! Var super trevligt. Gjorde kycklingwok med kokosmjölk och curry i. Gott:-) Till efterrätt gjorde jag en smulpaj med cornflakes i, krispigt och gott. Hade rabarber och jordgubbar i botten. Tilld et serverades glas i stora lass. De stannade en bra stund mellan 5 och 8 ungefär. (Länge för o vara jag hahah) Så trevligt!!! Därefter hade jag massa mat över så ja gjorde en matlåda till morgondagen t både mig och Pia,hon hade tyvärr ej förberett ngn till sig heller,kanon ju! Styrde lite i köket, gjorde hamburgare och bröd till 2 hungriga karlar,därefter var det sängläge!!!

I morse var jag super trött tror jag. det ja kom ihåg var att jag drömde massa skumma grejer och vaknade av klockan tusen gånger och ställde om den. Den började ringa halv fem och kvart över sju gick jag upp. Fyyy!!!! Ingen träning idag heller då ju!! Det får duga!! Har ätit hyfs nu några dagar i alla fall,tog bara en bit paj med glasa igår,alltid ngn förbättring!!! Ikväll ska jag och Z till Pia och Axel på middag,förmodligen grilla. Sen det obligatoriska vinet på det. Ser verkligen fram emot kvällen:-) Sen blir det säkert rock n´roll också med DENNA.

Imorgon är det årlig kräftskiva hos partmasken Jocke! De tackar man för!!! Blir inte trist alls! Erica och Pisa och jag drar följeslag dit! En fördrink hos mig kanske.

Söndag är det farmortime med kroppkakor,passar fint dagen efter. Man slipper laga mat hahah! Helgen innehåller lite roliga saker,så kul ibland ha lite förplanerat vad som ska ske än att alltid ta de somd et kommer. Ser verkligen fram emot denna helg!!! Jiipii!!! Träning imorgon bitti med kanske?? Sugen!!!

Inga kommentarer: