tisdag 5 augusti 2008

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Blir så lack!!! För ett tag sen kom Telenor fram till mig och ville sälja ett abonnemang som passade mej kanon!!! Det är bara det att de har ju nada mottagning!! 1liten pigg när jag sitter på jobbet.
Med Telia hade jag fullt nästanpå hela tiden!!! I want Telia back!!!! Hade en chattkonversation med någon på Telenor men jag kunde ej ångra avtalet för jag använt det!!Visst! Det kan jag förstår på ett sätt, men om det inte fungerar då håller de ju ej vad de lovar? Man säljer väl ej en tjänst som ej fungerar? Jag kan ju ändå ej använda tjänsten som ja vill utan ja måste vara ute för att kunna prata! Vad är det för skit?
Ja stod på mej t max så de ska undersöka telefonen ja fick om den är hel och "ren". jag har kanske ringt något samtal på dne det är max!!! Blir så lack!! Abonnemangserbjudandet var annars kanon för mej och skulle passa men fungerar det inte vill man ej ha det!

Så stängde de av mitt nummer tills det att de fått telen och kollat på!!! Varför?? jag betalar ju ändå för d eja ringer så vad spelar de för roll? Mitt numemr som ja haft i evigehter är nu stängt tills vidare så baar jobbnummer gäller! Detta duger inte!! Ska ej gå på mer dynga fler gånger!! Blääää

Inga kommentarer: